Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlineniechaj blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: MARIOLKOWO
55639 odwiedzin | wpisów: 69, komentarzy: 1117, obserwuje: 243

Plan dwuletni wykonany

autor: niechaj blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Dwa tygodnie temu pierwszy prysznic, pierwsza kolacja, pierwsze wino (Mogen David Concord - od kilku miesięcy to mój ulubiony David ;) ) przy kominku.

Nadal straszy brak ocieplenia, kable i żarówki wystające ze ścian, nieobudowany kominek, nieotynkowane dziury na drzwi, nieobrobione drzwi, brak listew, progów, płytek na ścianach w kuchni, brak piekarnika, zmywarki, wieszaków, luster, szafek, półek, natłok rzeczy, komody i łóżko w pokoju dziennym. Nie wspominając o gołych żelbetowych schodach i całkowicie niewykończonym poddaszu, braku ganku, tarasu itp drobiazgach :D

Ale jest fajnie :) Gorący prysznic pod deszczownicą, ogień w kominku, własna kuchnia, wygodna kanapa i totalna, ogłupiająca swoboda :D

Choinkę wybierała i ubierała Młoda:

Łazienka mała, ale bardzo funkcjonalna - sprawdza się do codziennego korzystania (pralnia na górze), więc i dla gości wystarczy.

Tymczasowy Pokój Młodej (docelowo będzie tu gościnny/gabinet) z tymczasowymi drzwiami

I widok z jej okna (niedługo będzie tam budowa, więc napawam się widokiem póki mogę)


Chaos z perspektywy kanapowej:

Sarny nadal się nie boją

Ze środka:

I z zewnątrz



Komentarze (38)
autor:lcastellano  dodano: 23 dni temu
Świetne te klimaty u Was. Mała modelka przebojowa :)
Odpowiedź do lcastellano
autor:niechaj  dodano: 21 dni temu
Dzięki :)
autor:anka4848  dodano: 23 dni temu
Cudowne macie widoki☺
Odpowiedź do anka4848
autor:niechaj  dodano: 21 dni temu
Dzięki, też je lubię ;)
autor:naszpoliklet  dodano: 23 dni temu
Co z tego, że takie braki :) U mnie też ;) łazienki na górze straszą, w elewacji brak wykonczeń, ale uwierz mi, że z tego wszystkiego, najgorsze jest to, że na podwórku, to mam taki bajzel, że z domu mi się nie chce wyjść... rzeczy po budowie są wszędzie, gruz, drewno, nawet kartony :( do tego wszechobecne błoto, bo u nas niestety nawet grama śniegu nie ma :/

Zatem mimo, że wewnątrz mamy więcej zrobione, to i tak zazdraszczam Ci strasznie, że macie taką piękną okolice :) bo mieszkać da się swobodnie, tak jak teraz, a widoków się "nie zrobi" ;)

Wszystkiego co naj w Nowym Roku dla Was! :)
Odpowiedź do naszpoliklet
autor:niechaj  dodano: 21 dni temu
Hej, no u mnie na razie 3 kontenery poszły, więc na zewnątrz śmieci już prawie nie ma, głównie deski, palety i stare drzwi wejściowe zostały :) No i zbiornik na wodę, nierozplantowana ziemia i błoooooto - ale to chyba standard ;)
W takim razie dużo dobra w 2018 i szybkiego ogarnięcia obejścia! :)
autor:mojeendo  dodano: 23 dni temu
Ale widok z okna przy stole obłędny, cudowny, tylko pozazdrościć, nie mogę się napatrzeć. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😊
Odpowiedź do mojeendo
autor:niechaj  dodano: 19 dni temu
dzięki, na pocieszenie napiszę, że już niedługo będzie tam nowy dom i trochę widok zasłoni ;)
autor:elapiotr  dodano: 23 dni temu
Cudowne uwiliście gniazdko, tylko pozazdrościć... nie wiem na co patrzeć, wszystko zachwyca.... no i te widoki. A czy zdradzicie, gdzie można dostać te bajkowe drzwi???
Odpowiedź do elapiotr
autor:niechaj  dodano: 19 dni temu
Dziękuję :) Drzwi od Wacławik Okna, ale chyba nie mają już terminów na 2018 :(
Tytuł: ;)
autor:lovesweet  dodano: 23 dni temu
Piękne widoki, a wino Mogen Dawid tak samo moje ulubione ;) Gratulacje i Szczęśliwego Nowego Roku ;)
Odpowiedź do lovesweet
autor:niechaj  dodano: 18 dni temu
Dziękuję i również życzę by 2018 był najlepszym z dotychczasowych!:)
autor:mkasia  dodano: 23 dni temu
Zazdraszczam widoków, chociaż moje te nie najgorsze, ale zdecydowanie nie zazdraszczam tego, co jeszcze do zrobienia. Jak się człowiek juz przprowadzi to mu sie tak nic nie chce, wszystko ciagnie sie w nieskonczonosc. My juz zaliczylismy pol roku, przez pol roku powstalo pol barierki przy schodach... Notabene w polowie pomalowanej :D
Zyczę duzo samozaparcia, by wykańczać się sukcesywnie, a z Dawidiw wolę Pomagrante :p
Odpowiedź do mkasia
autor:niechaj  dodano: 12 dni temu
Na razie mam fale natchnienia i np wysprzątałam podwórko z rzeczy, które idiotycznie leżały w radosnym chaosie np na ścieżce do drzwi, nikomu niepotrzebne ;) Muszę się zaprzeć i nauczyć montażu gniazdek, lamp, tynkowania, wiercenia w ścianie (na razie trzy próby i wszystkie nieudane) i kładzenia płytek - wtedy mam szansę na wykończenie w przeciągu kilku lat ;)
autor:marzeniemam  dodano: 23 dni temu
Przepięknie tam u Was 😍😍😍
Odpowiedź do marzeniemam
autor:niechaj  dodano: 19 dni temu
Dzięki, dużo dobrego w 2018! :)
autor:agapawelfk  dodano: 22 dni temu
Pięknie tam u Was, a widoki z okna zapierają dech! Najlepszego w nowym roku!
Odpowiedź do agapawelfk
autor:niechaj  dodano: 18 dni temu
dzięki, najlepszego!:)
autor:nowystarydom  dodano: 22 dni temu
Domek jak z bajki. Piękne okoliczności przyrody. Hipnotyzujące światło, które prześlizguje się po podłogach i ścianach. Podziwiam, zachwycam się i wzruszam, przechadzając po waszym domu. zwłaszcza jedno zdjęcie, na którym para zielonych foteli jest w centrum, a jakoby jej nie było, przywołuje przyjemne wspomnienie z dzieciństwa ;) enjoy!
Odpowiedź do nowystarydom
autor:niechaj  dodano: 12 dni temu
Dziękuję za taki piękny komentarz :) Uwielbiam to światło, specjalnie dokładałam okna tak, żeby w pokoju dziennym mieć je wpadające z każdej strony świata.
Tytuł: Plytki lazienka
autor:monikagrzegorz  dodano: 22 dni temu
Jakie plytki macie w lazience? Tez chce takie ale w kuchni ? Super wyglada taka kratka 😊
Odpowiedź do monikagrzegorz
autor:niechaj  dodano: 21 dni temu
Płytki Rako Color Two - jest dużo kolorów do wyboru.
autor:asiaflo  dodano: 22 dni temu
piekne widoki, jak z bajki:) A winko ....też moje ulubione od kilku lat:)))
Odpowiedź do asiaflo
autor:niechaj  dodano: 18 dni temu
Można na mojej budowie zrobić fanklub mogen dawidów :)
autor:roleksik  dodano: 22 dni temu
Bajkowa kraina!!! :) pięknie tam u Was! Zazdroszczę widoków :) Szczęśliwego Nowego Roku!!
Odpowiedź do roleksik
autor:niechaj  dodano: 20 dni temu
Dzięki, szczęśliwości! :)
autor:arlenka  dodano: 20 dni temu
Widoki wszystko wynagradzają. Nie łamcie się wszystko będzie z czasem. Ja mieszkam już pół roku i wciąż kable wiszą a wełna wyłazi ze ścian :) Wkurza to bo chciałoby się mieć wszystko skończone, no ale najważniejsze, że jesteście na swoim i nikt Wam nosa nie wścibia. Pozdrowienia :
Odpowiedź do arlenka
autor:niechaj  dodano: 19 dni temu
Dzięki :) Nie łamię się, tylko ciężko skupić się na pracy (pracuję w domu) gdy tyle rzeczy do zrobienia :D
autor:grabina  dodano: 20 dni temu
Dużo do zrobienia ale i tak macie cudnie 😊
Odpowiedź do grabina
autor:niechaj  dodano: 12 dni temu
Dzięki za słowa otuchy ;)
autor:aniabudujeoberona  dodano: 16 dni temu
Piękne widoki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Odpowiedź do aniabudujeoberona
autor:niechaj  dodano: 12 dni temu
Dziękuję i nawzajem! :)
autor:laurkowachata  dodano: 11 dni temu
Piękne piękne piękne! Myślę, że warto było się pomęczyć 2 lata. Za 30 lat będziecie to wspominać jako przygodę. Wasze widoki z okien wyglądają jak obrazy na ścianach:)
Odpowiedź do laurkowachata
autor:niechaj  dodano: 6 dni temu
Hej, dzięki :)
Zdecydowanie nie warto było. Gdybym mogła cofnęłabym się w czasie, żeby sobie wybić z głowy ten idiotyczny pomysł z budową ;) Chociaż może kiedyś wyjdzie mi to na dobre :)
autor:kleszcz  dodano: 10 dni temu
cudowne widoki, piękne zdjęcia achhh
Tytuł: podłoga
autor:adabs  dodano: 5 dni temu
a ja ciągle podziwiam Waszą podłogę. piękna
Jaki kolor i rodzaj wybraliście? i gdzie (chodzi mi o sklep) kupowaliście?
na stronie producenta strasznie ubogie informacje, a w jedynym punkcie sprzedaży, który odwiedziłam, doradca był tak marny, że tylko mnie zniechęcił do zakupu. Możesz coś polecić?
z góry dziękuję:)
Odpowiedź do adabs
autor:niechaj  dodano: 4 dni temu
Dzięki, podłoga kupiona w sklepie firmowym w Podsarniu, zamawiana bezpośrednio u szefa. Parkiet warstwowy 11mm, jesion nordic, olejowany.
Odpowiedź do niechaj
autor:adabs  dodano: 4 dni temu
rzut beretem:)
dziękuję
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Pow. użytkowa: 140.4 m²
Pow. użytkowa: 73.6 m²
Pow. użytkowa: 103.3 m²
Pow. użytkowa: 96 m²